En galning i trafiken...tss

så nu har daniel skaffat körkort och snart ska han skaffa bil med =)
jag har kommit fram till att när jag skaffar körkort så kommer jag inte att få skaffa bil för vi har redan alldeles för många ;( vi får fan expandera vårat garage eller så får mamma och pappa ge mig deras bil!! ;D

idag var första gången jag körde ute på vägen. nervöst som fan i början men sen gick det som en dans...aao. det blev att jag åkte till ucklum, svenshögen där jag fick syn på igor och tack vare honom så blev jag nervös ifall jag blev tvungen att stanna så han kunde gå förbi men som tur var så stannade han istället (y) sen blev det att rulla vidare till ödsmål och enligt mig så körde jag hur bra som helst tills vi kom till stenungsund för då blev jag så nervös och fick kärringstopp varje gång jag minskade farten -.-
pappa tyckte däremot att jag var en galning när jag körde och att jag inte ska prata så mycket under tiden jag lär mig att köra.





hm, jag tror nog att detta blev lite mer än 3 meningar men är inte säker ;)

Kommentarer
Postat av: Sas

hahah underbar e du!

Skulle vilja se dig när du kör haha! Hm att sänka farten när du kör så du får kärringstop min tanke var bara HUR LÅNGSAMT KÖR DU EGENTLIGEN?

2010-05-06 @ 10:21:10
URL: http://sandralucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0