jag har gjort det igen...

jag har lyckats göra bort mig igen...fast det är ju ingen nyhet. jag skulle beställa mat och är man så glömsk som jag är så knappar jag in fel nummer och ringer nån gunnar isället för pizzerian. det började med att han mumlade när han svarade.

Gunnar - mmmhmhm
moi - ehm hej, e d pizzerian?
gunnar - mmhmhmhmh
moi - okej? jag skulle vilja beställa lite mat
gunnar - mmhmh vad?
moi - aa en hawaii pizza med kebabsås och..
gunnar - vem är det jag pratar med ?!
moi - öhm jag vill beställa lite mat, har jag kommit rätt?...
gunnar - jag gör inga pizzor, var kommer du ifrån ?!
moi - vem är det jag pratar med?
gunnar - du pratar med gunnar
moi - a men då har jag nog kommit lite fel
gunnar - aa det har du verkligen för här gör vi inga pizzor

detta var ändå inte så farligt jämfört med vad jag brukar göra annars och då vill jag dö.

idag så trippade jag och hanna ner till torget för att få lite färg på våra fina kroppar. resultatet varade väl i några minuter för det försvann sen -.-
jag o hanna är som en enhet tsm. en enhet fylld av pinsamheter. men det gillar vi :D:D:D:D




Kommentarer
Postat av: Ollie :D

HAHAHAHAHA NEJ VA BÄST XD

2010-05-14 @ 12:05:55
URL: http://enrosakrokodil.blogg.se/
Postat av: LEILA THE LOVE

HAHAHHA ASSÅ JA DÖÖÖR! denna filmen ska ut på facebook!

undra va han donkenkillen tyckte om er oxå ;)



gotta say. i love you guyes! vad hade man gjort utan eran pinsamhet? <3<3<3

2010-05-19 @ 20:21:29
URL: http://leilajelassi.blogg.se/
Postat av: Sus

hahahha åh va kul, du ringer till ngåon hlet random och börjar beställa pizza och han reagerar typ inte ;D

2010-06-04 @ 11:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0