en finfin kvälls springtur men innan dess på dagen..

.. så var jag med carro och oskar nere på donken, dom köpte glass medans jag var nöjd med mitt vatten (y) sedan åkte vi båt med natha, sebastian och deras kompis. det var skoj hur blöt man än blev :):):):)
när jag kom hem så bjöd köket på risotto innan jag skulle iväg och springa. var en stund med das ruckman innan olivia kom så vi kunde börja med das träning.
vi var väldigt flitiga och sprang till hawaii för ett dopp.
vi har båda gått i fotboll, innebandy, hockey, brottning, boxning, handboll, dans, pingis, massage och joga om inte mer, så doppa oss var inga problem när vi väl kom fram... det tog ett tag men vi fick gjort det iaf :D
jag säger bara att vi är grymt snygga, speciellt när vi riktade folk med våra vapen.


givetvis så hann vi med en fotosession också (a

Kommentarer
Postat av: hanna

biffigaste vännerna jag har är ni :OOOOOOOOOOO

2010-09-19 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0